שליח עד הבית ללא עלות בכל רכישה מעל 350 שח!
כרטיס מתנה

תקנון האתר

  1. דף הבית
  2. תקנון האתר

להלן תקנון המסדיר את תנאי ההתקשרות בין מפעילי האתר לבין הגולשים באתר.

תקנון האתר תמונה 1

כללי

  • תקנון זה (להלן: "התקנון") מסדיר את תנאי ההתקשרות בין מפעילי אתר זה (להלן: "מפעילי האתר") ובין הגולש באתר (להלן: "הגולש"), אשר יכול לבצע רכישות באתר (להלן: "הרוכש") בכל הנוגע לשימוש באתר זה (להלן: "האתר").
  • גלישה באתר מהווה הסכמת הגולש לתנאי התקנון.
  • התקנון משתנה ומתעדכן מעת לעת ומחובת הגולש לבדוק את התקנון בכל גלישה באתר מחדש.
  • במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתקנון לבין האמור בדפי המידע האחרים באתר (עמודים כגון: שירות לקוחות, שאלות נפוצות, משלוחים והחזרות) גובר האמור בתקנון זה.
  • במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתקנון לבין האמור בדפי המוצר באתר (עמודים המציגים מוצרים למכירה) גובר האמור בדפי המוצר.

עבודה עם האתר

  • אתר זה משמש כחנות וירטואלית (נקרא גם: אתר מכירות מקוון) ומאפשר מכירה של מוצרים בצורה מקוונת ברשת האינטרנט.
  • הגולש יכול לבצע הוספה של מוצרים המוצעים באתר לעמוד עגלת קניות, לבחור את אופן המשלוח ואת אופן התשלום המתאימים לו מבין האפשרויות הקיימות באתר ולבצע עסקה מקוונת לרכישת מוצרים אלו.

המוצרים באתר

  • מפעילי האתר מקיימים בקרה מתמדת על אופן הצגת המוצרים באתר, הדגמים שלהם, המפרט הטכני שלהם, תמונותיהם, מחיריהם וכמותם במלאי. יתכן כי נפלה טעות בתום לב בהצגת המוצרים בשל מידע שגוי המתקבל מהספק ו/או מהיבואן, טעות בניהול התוכן של האתר או מכל סיבה אחרת.
  • מפעילי האתר עושים מאמץ ניכר לעדכן את המלאי של המוצרים השונים באתר, אך יתכן כי מוצר שאיננו זמין במלאי מוצג באתר כזמין בשל טעות בתום לב. במקרה של רכישה של מוצר אשר איננו זמין במלאי, יוכל הרוכש לקבל במקומו מוצר חלופי שווה ערך, זיכוי לרכישת מוצרים אחרים באתר, או את כספו בחזרה.
  • תמונות המוצרים הינן להמחשה בלבד. יתכן שוני בגוונים ו/או במידות בין תמונת המוצר כפי שמופיעה באתר לבין מראה המוצר במציאות. השוני יכול לנבוע מזווית צילום בעייתית, תאורת צילום בעייתית, מניפולציות טכנולוגיות על התמונות באתר (כגון: דחיסת התמונה שעלולה להביאה לעיוותה) או מכל סיבה אחרת.
  • מחירי המוצרים כפי שמוצגים באתר אינם כוללים דמי משלוח (אלא אם נרשם מפורשות אחרת בעמוד המוצר).

אספקה

  • אספקת המוצרים תבוצע על פי מועדי האספקה המפורטים באתר. באם צויינו ימי אספקה, הרי שמדובר בימי עסקים בלבד (ימי שישי ושבת וכן ערבי חג וימי חג לא יחושבו במנין ימי העסקים).
  • יתכן כי לא יוכלו מפעילי האתר לספק את כל או חלק מהמוצרים שנרכשו מסיבות שונות. במקרה זה, יוצע לרוכש לקבל מוצר חלופי, או לחילופין לבטל את העסקה או את חלקה ולקבל את כספו חזרה.
  • יתכן כי לא יוכלו מפעילי האתר לעמוד במועדי האספקה המפורטים באתר עבור חלק או כל המוצרים שנרכשו מסיבות שונות. במקרה זה, יוצע לרוכש להמתין לקבלת המוצרים, או לחילופין לבטל את העסקה או את חלקה ולקבל את כספו חזרה.

משלוחים

  • איסוף עצמי של מוצרים שנרכשו באתר אפשרי רק אם אפשרות זו זמינה מבין אפשרויות המשלוח השונות באתר. בכל מקרה, יעשה האיסוף בשעות הפעילות של מפעילי האתר ובתיאום איתם מבחינת זמן ומקום.
  • דמי המשלוח המפורטים באתר מתייחסים רק למשלוח בתוך גבולות ארץ ישראל ובתוך הקו הירוק.
  • דמי המשלוח אינם כוללים משלוח למקומות שאינם נגישים פיסית, שההגעה אליהם כרוכה בסיכון או בהיערכות מיוחדת.
  • דמי המשלוח אינם כוללים הובלה פיסית לקומה גבוהה ו/או הובלה הדורשת כח אדם ו/או הובלה הדורשת אמצעי עזר נוספים (כגון רמפה, מנוף וכיו"ב).

מדיניות משלוחים חינם בכל רכישה של 350 שח ומעלה

  • משלוח חינם ינתן ללקוח ברכישת מוצר שהלקוח אינו מעוניין להחזירו לחנות ולבטל את העיסקה, באופן שלקוח רכש מוצר שעלותו 350 שח ומעלה וקיבל משלוח חינם, כאשר הלקוח ירצה להחזיר את המוצר לחנות ולבטל את העיסקה, סכום עלות המשלוח בסך 30 שח ששילמה mnm shop לחברת השליחויות שאיתה היא עובדת, ינוכו מההחזר הכספי, והלקוח הוא זה שישא בעלות המשלוח הראשון, בנוסף לניכוי עמלת ביטול עיסקה בסך 5% מערך העיסקה או 100 שח הנמוך מביניהם, וכמפורט כל זה בערך "ביטול עיסקה" בתקנון זה.

אחריות למוצרים

אחריות על שעוני יד:

MNM SHOP נותנת שנתיים אחריות יצרן (ראה/י להלן מהי "אחריות יצרן") ללקוחותיה על כל השעונים הנמכרים באתר (אלא אם צויין אחרת בעמוד המוצר), השעונים מכוסים ומוגנים באחריות יצרן (כמופרט להלן) מיום רכישת המוצר (אלא אם צויין אחרת) ע"י MNM SHOP.

האחריות הניתנת על השעונים ע"י MNM SHOP:

MNM SHOP תיהיה אחראית לתקינותו של מנגנון השעון בשימוש רגיל לתקופה של 24 חודשים (אלא אם כן צויין אחרת) מיום הרכישה שלו בלבד.

לפיכך - נתקן ללא עלות כל קילקול במוצר שנובע מפגם במנגנון המוצר ו/או החלקים הפנימיים של מנגנון המוצר בשימוש רגיל בלבד, ללא שקיבל מכה או נחבל המנגנון ע"י מכה או נפילה וכד'.

כגון: 

* שעונים שיש להם תסמינים של זמן לא תקין.

* שעונים שיש להם הפסד זמן או אי שמירה על זמן מתאים.

(בשפה שלנו: שעון שמאחר, שעון שממהר או שעון שמזייף את השעה)

באופן הנ"ל יועבר המוצר תחת תכנית האחריות שלנו.

היא הנקראת - "אחריות יצרן". (הכתובה בסוף ספר הוראות היצרן, קרי "מדריך למשתמש" המצורף ביחד עם המוצר, כולל תאריך הקנייה ומספר דגם של המוצר)

 אחריות יצרן - אחריות זו מכסה אך ורק את החלקים החשובים ביותר של המוצר, והם: המנגנון וחלקים הפנימיים של מנגנון המוצר בשימוש רגיל בלבד

 

האחריות אינה כוללת ואינה מכסה:

* כל שימוש שאינו סביר וכתוצאה מזה ניזק מנגנון המוצר ו/או החלקים הפנימיים של מנגנון המוצר, כגון: מכה חזקה שקיבל המוצר או זעזוע שקיבל המוצר או חבלה שקיבל המוצר ו/או משימוש בלתי נכון או הנגרם מכח עליון, או ע"י חדירת מים לתוך מנגנון המוצר, או שימוש וכיוון לא נכון של מנגנון המוצר, או הפעלת כח על מנגנון המוצר בסגירתו / בפתיחתו או בכיוונו או ע"י שימוש בכח בלתי סביר של ה"כתר", או ע"י טיפול מי שאינו מוסמך מטעמינו, יבטל את כל סוגי האחריות המעניקה MNM SHOP ללקוחותיה, והלקוח הוא זה שישא בעלויות תיקון מנגנון המוצר.

MNM SHOP תעשה את כל המאמצים לדאוג ולתת שירות טוב ואמין לכל לקוחותיה בארץ ובעולם במקרה של כל בעיה במוצר. (בהתאם לקביעת מדיניות האחריות הניתנת ע"י MNM SHOP).

MNM SHOP תיהיה בצד לקוחותיה כדי לתת שירות תיקונים (הכלול במסגרת האחריות בלבד) ללא חיוב נוסף עד תום תקופת האחריות.

* כל תיקון שיעשה ע"י MNM SHOP שלא במסגרת האחריות יהיה נתון לשיקול דעתה הבלעדית של MNM SHOP ובשיתוף והסכמת הלקוח לביצוע עבודת התיקון הנדרש עבור המוצר.

בנוסף, האחריות אינה כוללת ואינה מכסה:

א. כל קלקול הנגרם מכח עליון או משימוש בלתי נכון, או ממכה, תאונה, שבר, קרע, שריטות ושפשופים שקיבל המוצר, מפירוק ו/או טיפול ישירות על ידי מי שאינו מוסמך על ידינו.

ב. קלקול הנגרם מחדירת מים ו/או סבון למוצר שאינו עמיד נגד מים ו/או לחצי מים מוגזמים וכפי מגבלת התנגדות למים בכפוף להוראות היצרן הכתובות בגב המוצר ובהתאם ל"מדריך למשתמש" המצורף למוצר.

* כל קלקול ו/או נזק הנגרם כתוצאה מחדירת מים ו/או אדים ו/או סבון למוצר.

חשוב לדעת - כאשר יש כניסה של אדים ו/או מים לתוך קופסת השעון יש להגיע במהירות לבית העסק על מנת לשלוח את המוצר למעבדה כדי למזער נזקים, השתהות עם מוצר מלא באדים או מים יכולה לגרום להריסתו של המוצר ולגרום לנזק בלתי הפיך.

ג. אובדן של אבני זירקון ו/או קריסטלים ו/או יהלומים המשובצים במוצר, בלוח הפנימי של המוצר, ברצועות המוצר.

* לכלוך ו/או הצטברות אבק ו/או איבוד מראה נוצץ של אבני זירקון ו/או קריסטלים ו/או יהלומים המשובצים במוצר, בלוח הפנימי של המוצר, ברצועות המוצר.

ד.שבר ו/או שריטות ו/או קלקול ו/או נזק בקופסת המוצר ואריזתו, ברצועות, בצמידים, בכתר, בכפתורים, בסוגר הרצועה, במראה, בגוון, ברמת גימור (בלאי ו/או קילופים ו/או סדקים ו/או שפשופים ו/או שריטות), בזכוכית המוצר (קדמית ו/או אחורית) ובסוללות.

ה. אובדן ו/או הרס ו/או נפילה של חלקים: חוליות, כתר, צמיד, רצועות, קפיצים, פינים, ברגים, מכסה אחורי, מוטות חיבור, לוח, ספרות, סמנים (אינדקס) וכל הנלווה ללוח ולמוצר.

ו. נזק שנגרם למוצר בשל בלאי במוצר ו/או ברצועות ו/או בציבעו של המוצר ו/או כל בלאי כזה או אחר.

* נזק או פגם שנגרם למוצר בשל בלאי במוצר ו/או ברצועות ו/או בציבעו של המוצר עקב עשיית שימוש בתנאים שאינם בהתאם להוראות היצרן המפורטות במדריך המצורף למוצר.

ז. האחריות לא תכובד אם אינה חתומה כראוי כולל מספר דגם של המוצר ותאריך הקניה, בצירוף חשבונית קנייה.

ח. מוצרים העשויים מחומר קרמיקה הינם עדינים יותר ממוצרים אחרים העשויים ממתכת למשל ולכן צריך שמירה יתרה על מוצרים אלה, וכמו שצויין לעיל אין אחריות על שבר כלל!

לכן שבר שנגרם במוצרי קרמיקה לא ניתן לתיקון ויש צורך בהזמנת חלקים חדשים למוצר, כמובן שהכל ביחס לנזק הנגרם למוצר

MNM SHOP לא תיהיה אחראית לכל נזק / שבר / מכה / שריטה / חבלה שנגרם/ת למוצר ע"י הלקוח ו/או ע"י כח עליון כלל!

ט. אין אחריות על סוללה כלל!

י. בנוסף לכל האמור ליעל:

אין אחריות על רצועות ו/או צמידים (עור / בד / סיליקון / מתכת / רשת - מאש) לשעוני יד הנמכרים באתר בנפרד כלל!

כמו כן אין אחריות על אביזרים לשעונים הנמכרים באתר כלל!

כ. אין אחריות על כלי עבודה ואביזרים לשענים הנמכרים באתר כלל!

וכפי שמצויין בעמוד המוצרים הנ"ל.

השימוש במוצרים הוא על אחריות הלקוח בלבד!

 1. הזמנת חלקים חדשים למוצר כרוכה בתשלום.

2. כאשר החלקים במלאי יהיה ניתן לספק אותם במיידית ללקוח.

3. כאשר החלקים אינם נמצאים זמינים במלאי, יהיה צורך בהמתנה להזמנת חלקים חדשים, זמן המתנה של עד חודש ימים.

4. מחיר החלקים יהיו כוללים את העבודה של החלפת החלקים הישנים / שבורים במוצר בחלקים החדשים שהוזמנו, העבודה והזמנת החלקים יבוצעו ע"י MNM SHOP

* כאשר נגרם נזק או קילקול או כל בעיה שמצריכה תיקון למוצר על הלקוח להביא את המוצר לבית העסק MNM SHOP (לכתובת שמופיעה בקישורית "צור קשר") בכוחות עצמו ועל חשבונו בין אם התיקון הנדרש הוא במסגרת האחריות ובין אם לא, על מנת לאפשר ל MNM SHOP או מי מטעמה לבדוק את המוצר ולאמוד את הנזק שנגרם למוצר, על מנת ש MNM SHOP תיתן שירות תיקונים בצורה טובה והוגנת עם שקיפות מלאה ללקוח.

יתכן שלצורך התיקון הנדרש יהיה צורך לשלוח את המוצר למעבדה או ישירות ליבואן, זמן התיקון יכול להארך עד 21 יום (הכל תלוי בנזק שנגרם למוצר).

MNM SHOP תעשה כל שלאל ידה על מנת לתת שקיפות מלאה ללקוח וכמו כן תעשה כל מאמץ לזרז כמה שיותר את משך זמן התיקון על מנת להחזיר את המוצר ללקוח בהקדם האפשרי.

 

לאחר התיקון MNM SHOP תודיע ללקוח כי המוצר תקין והגיע לבית העסק, על הלקוח להגיע לאסוף את המוצר מבית העסק כדי שהלקוח יראה שאכן המוצר תקין ולא תיהיה לו כל תלונה על MNM SHOP עבור אותו שירות תיקונים שקיבל.

 

אם יבקש הלקוח ש MNM SHOP תבצע שירות של משלוחים עבור המוצר שתוקן עבורו, דבר זה יתאפשר בתנאים הבאים:

א. הלקוח ישא בתשלום עבור השילוח.

ב. לא תיהיה כל תלונה או טענה כזו או אחרת מצד הלקוח על MNM SHOP עבור התיקון שבוצע כאשר הלקוח בחר שלא להגיע לבית העסק לראות שאכן המוצר תוקן כנדרש, והלקוח ישא באחריות בלבד!

 

חשוב לציין - כל מוצר הנמכר באתר או בחנות MNM SHOP (שעונים ו/או תכשיטים) שאינם עשויים מזהב אמיתי 14k ומעלה, לא ניתנת אחריות על ציבעו של המוצר כלל!!

כל מוצר (שעון ו/או תכשיט) שאינו עשוי מזהב אמיתי אלא מחומרים אחרים כגון: ציפוי זהב לבן / צהוב / ורוד / אדום או ציפוי מושחר / שחור או ציפוי pvd או ציפויים כאלה ואחרים ו/או חומרים אחרים שאינם זהב אמיתי סופם שיאבדו את ציבעם עקב שימוש.

אין קשר בין אם אבד ציבעו של המוצר למקוריותו של המוצר! כיוון שהמוצרים אינם עשויים מזהב אמיתי.

אמנם המוצרים של חברות המותגים השונות עשויים מחומרים איכותיים השומרים על טיבו ואיכותו של המוצר לאורך זמן ע"י שימוש נכון לפי הוראות היצרן.

איבוד הצבע של המוצר יכול להיגרם מהרבה סיבות, כגון: מים / סבון / חומרי ניקוי / קרמים / בשמים / זיעה / לחות / אבק / לכלוך / טמפרטורות משתנות חום / קור / שריטות / שפשופים / מכות ועוד.

אחריות על ציבעו של המוצר קיימת רק במוצרים שעשויים זהב אמיתי 14k ומעלה.

תקופת האחריות על מוצרים שעשויים זהב אמיתי 14k ומעלה הינה לכל החיים!! (על צבע בלבד!) ע"י MNM SHOP.

 

חשוב להדגיש - שירות תיקונים אשר ינתנו או יבוצעו ע"י גורם אחר שאינו קשור ל MNM SHOP יבטל את סוגי האחריות ש MNM SHOP מעניקה ללקוחותיה, סוגי האחריות המפורטים לעיל תקפים רק לגבי תיקונים המבוצעים ע"י MNM SHOP בלבד!

 

חשוב לדעת - MNM SHOP תעשה כל שלאל ידה על מנת לתת שירות תיקונים גם שלא במסגרת האחריות או שלא בתקופת האחריות כדי לעזור ללקוחותיה בתיקון המוצר בעלות מינימלית, הכל ביחס לנזק הנגרם למוצר.

שירות לקוחות אצלינו הוא אבן יסוד, ותמיד יש על מי לסמוך בכל הנוגע לתיקון שעונים מכל הסוגים (בין אם נקנו מאצלנו בין אם לא, בין אם בתקופת האחריות בין אם לא) ברשותינו מעבדה מוסמכת לתיקונים מכל הסוגים ותמיד ניתן ליצור איתנו קשר ונשמח לתקן את השעון ולפתור כל בעיה שלא תצוץ.

MNM SHOP מספקת שירותי תיקונים מוזלים ומהירים לקהל לקוחותיה בארץ ובעולם.

אחריות על תכשיטים:

אין אחריות על כל סוגי התכשיטים הנמכרים באתר כלל, כולל על תכשיטי מותגים למינהם, וכולל על תכשיטי כסף 925.

לכן על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן חדשים ונוצצים, יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה ופעילות גופנית. כמו כן עדיף להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה שכן לחות מתמשכת עלולה להזיק להם.

 

למען הסר ספק, אין כל אחריות על תכשיטים שמופיעים כסטים של שעון וצמיד שנמכר באתר, לא על תכשיטים שיש עליהם תוספת תשלום ולא על תכשיטים הניתנים כמתנה ללקוח.

 

גיפט קארד

  • גיפט קארד: תקף ל- 6 חודשים בלבד מיום הרכישה.
  • החזר כספי: לא ינתן החזר כספי על גיפט קארד,במידה ולא ינוצל כל הסכום. (יהיה ניתן לקבל זיכוי יחסי התקף גם הוא ל -6 חודשים מיום מימוש הגיפט קארד)

ביצוע עסקה

  • מיד לאחר סיום ביצוע רכישה באתר, יקבל הרוכש אישור בדבר ביצוע העסקה הנשלח אליו מהאתר באמצעות הדואר האלקטרוני (להלן: "אישור העסקה") ובו פירוט פרטיו האישיים (הכוללים בין היתר: שם, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת פיסית) ופרטי הזמנתו (הכוללים בין היתר: רשימת המוצרים שרכש, מזהה ייחודי לכל פריט, כמות ומחיר).
  • מובהר כי רק אישור העסקה מהווה אישור בדבר ביצוע העסקה בין הרוכש לאתר. אין לבלבל בין אישור העסקה לבין דברי דואר אלקטרוני אחרים שיתכן שיקבל הגולש מחברת הסליקה.

ביטול עסקה

  • ביטול עסקה אפשרי ע"י פניה מפורשת למפעילי האתר באמצעות הדואר האלקטרוני, פניה בטופס יצירת הקשר באתר או בפקס, וזאת עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר.
  • בכל מקרה של ביטול עסקה מסיבות של פגם ו/או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל ו/או אי עמידה של מפעילי האתר במועדי האספקה שנקבעו, יקבל הרוכש את כספו חזרה במלואו בתוך 14 ימים ממועד ביטול העסקה. מפעילי האתר הם שיישאו בעלויות המשלוח חזרה של המוצר אליהם.
  • בכל מקרה של ביטול עסקה שלא מסיבות של פגם ו/או של אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל ו/או ולא של אי עמידת מפעילי האתר במועדי האספקה, יקבל הרוכש את כספו חזרה בניכוי דמי ביטול כדלהלן:
  • דמי ביטול: 5% ממחיר העסקה או 100 שח, לפי הנמוך מבניהם.

    בנוסף יגבה בית העסק מהצרכן גם את עמלת הסליקה שגבתה חברת האשראי מבית העסק עבור ביטול העסקה.

    דמי הביטול יחושבו על פי סכום העסקה הכולל ששילם הצרכן לרבות דמי הובלה לבית הצרכן.

     בנוסף ינוכו דמי "משלוח חינם" בסך של 30 שח, הניתן ללקוח בעת הרכישה, שכן משלוח חינם מכל סוג שהוא לפי תקנון האתר ינתן ללקוח שלא מבטל את העיסקה.

    למען הסר ספק עלות ההובלה של המוצר לבית העסק היא על חשבון הצרכן, בין בהחזרות ובין בהחלפות.

  • וזאת בתוך 14 ימי עסקים לפי סעיף 14 ה(ב) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ו/או לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. הרוכש הוא שיישא בעלויות המשלוח חזרה של המוצר למפעילי האתר וכנ"ל.
  • בכל מקרה של ביטול עסקה, יוחזרו המוצרים באריזתם המקורית.
  • למפעילי האתר שמורה הזכות לתבוע את הרוכשים שביטלו עסקה בגין נזקים שנגרמו להם, לרבות ירידת ערך המוצרים.
  • לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, לרבות מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית, מוצרים דיגיטליים (אשר נשלחו לרוכש באמצעות הדואר האלקטרוני), מוצרים הניתנים להעתקה ו/או שכפול ומוצרים שנפתחו מאריזתם המקורית.

פירוט נרחב יותר לגבי "החלפות / החזרות" מופיע בתחתית התאר, בקישורית "מדיניות החלפת/החזרת מוצרים".

זכויות יוצרים וקנין רוחני

  • כל שימוש בתכני האתר, לרבות עמודי תוכן ודפי מוצר, הינו אסור בהחלט. העתקה ו/או הפצה ו/או פרסום של תכני האתר ללא אישור מראש ובכתב ממפעילי האתר הינם אסורים.
  • כל זכויות האתר שמורות למפעילי האתר ולחברת "מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ" ח.פ. 514322197 אשר הקימה את האתר.

אחריות והגבלת אחריות

  • האתר ניתן לגולש כשירות AS IS. מפעילי האתר עושים כל מאמץ להפעלה תקינה של האתר. מפעילי האתר מסירים מעצמם אחריות, אם הגלישה באתר הופרעה מכל סיבה שהיא, לרבות עקב בעיות בגלישה, תקלות בחומרה, בעיות בתאימות לדפדפנים או למכשירים או למסכים שונים, אי זמינות האתר או חלקים ממנו או אי יכולת לבצע רכישה באתר.
  • מפעילי האתר מסירים מעצמם אחריות לפעילות גולשים שנעשתה בצורה לא חוקית ו/או לא אחראית, לרבות פעילות שגרמה לנזקים לצד ג'.
  • מפעילי האתר מסירים מעצמם אחריות לתכני הגולשים באתר.

מדיניות פרטיות

יצירת קשר

  • ניתן ליצור קשר עם מפעילי האתר בכל נושא באמצעות מילוי טופס פניה בעמוד יצירת הקשר באתר.