MNM SHOP - שעונים & תכשיטים

שאלות נפוצות

»
שאלות נפוצות
שאלות נפוצות תמונה 1
שאלות נפוצות תמונה 2
שאלות נפוצות תמונה 3

* האם המוצרים הנמכרים באתר MNM SHOP הם מקוריים וחדשים?

MNM SHOP מציעה ללקוחותיה מותגים איכותיים הנמכרים בארץ וברחבי העולם, אנו מתחייבים כי כל המוצרים הנמכרים באתרנו עומדים בתקני איכות וסטנדרטים גבוהים.

כל מוצר שאנחנו מוכרים באתר הינו מקורי 100% וחדש בניילון עם מדבקות, תווית היצרן, ולא נעשה בו שימוש מעולם.

 

* איך יכול להיות שהמחירים שלנו כל-כך זולים?

ראה בהרחבה בקישורית אודות

 

* האם יש משלוחים?

כן, יש משלוחים לכל הארץ וגם לחו"ל.

ראה בהמשך פירוט נרחב לאופציות המשלוחים.

 

* מה אני מקבל ביחד עם המוצר?

המוצר נשלח ארוז בתוך הקופסא המקורית עם ספר ההדרכה של היצרן ושקית המותג, בצירוף תעודת אחריות וחשבונית.

 

* האם אני יכול לסמוך על MNM SHOP?

בהחלט כן, אנחנו לא רק אתר מכירות אינטרנטי, יש לנו חנות פיסית שנמצאת בלב תל אביב ברחוב אצ"ל 25, ניתן להגיע בשעות הפעילות ולהתרשם.

מלבד זה ניתן לבדוק את המוניטין שלנו ע"י המלצות, תגובות חיוביות גם בדף הפייסבוק העיסקי או בעמוד האינסטגרם של החנות, בקרוב גם בזאפ השוואת מחירים.

לפני הקנייה אתה בוחר את שיטת התשלום הנוחה לך מבין האפשרויות הניתנות באתר או ע"י איסוף עצמי ורכישה ישירה מהחנות.

על מנת שתיהיה בטוח שעשית את הקניה המשתלמת לך ניתנת האופציה להחזיר את המוצר אם אתה לא מרוצה (ראה מדיניות החזרת מוצרים).

 

* איך אני מבצע הזמנה דרך האתר?

 

 ההזמנה דרך האתר קלה, נוחה לשימוש ומאובטחת

 

כל שעליכם לעשות הוא לבחור פריט שאהבתם וללחוץ על "הוסף לעגלה"

מיד יפתח לכם דף חדש ובו המוצר/ים שאתם מעוניינים לרכוש

בדף זה יופיע המחיר כולל משלוח חינם בדואר רשום

( תינתן האפשרות לשדרג למשלוח VIP וכן אופציה להוסיף יותר ממוצר אחד לבחירתכם באותו עמוד)

בתחתית העמוד תתבקשו למלא פרטים אישיים כולל כתובת מאומתת למשלוח ולבחור את אפשרות התשלום הנוחה לכם,

לאחר מילוי כל הפרטים תקבלו מייל על אישור ההזמנה, אישור התשלום ומספר הזמנה.

לנוחיותכם ניתן לקבל עזרה או לבצע הזמנה טלפונית בטל של החנות 050-5585555

 

* איזה אמצעי תשלום זמינים?

א. Paypal

ב. אנחנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי:

ישראכרד | ויזה | מסטרכארד | דיינרס | אמריקן -אקספרס.

* ניתן לפרוס לעד 12 תשלומים שווים ללא ריבית.

ג. מזומן בזמן דרך בנק הדואר - עם נציג שירות בטלפון

ד. שיקים - בכפוף לאישור חברת ERN

ה. מזומן - הגעה עצמית לחנות.

ו. העברה בנקאית - עם נציג שירות בטלפון.

 

* לאחר ששילמתי מתי המוצר יגיע אלי?

אנחנו משתדלים לספק כל הזמנה בהקדם האפשרי, מרגע קבלת התשלום המוצר נארז, ועובר לחלוקה ע"י שליח בבוקר יום העסקים הבא, המוצר יוצא לחלוקה לפי האיזור ולפי השעה שנקבעה מראש בתיאום עם הלקוח.

 

* מהם האופציות לשילוח?

כל המוצרים הנמכרים באתר עד סכום של 1000 שח ישלחו ללקוח לפי בחירתו ע"י משלוח חינם בדואר רשום או איסוף עצמי מהחנות.

ניתן לשדרג למשלוח vip (ראה סעיף ב') בעלות סמלית של 40 שח

א. משלוח חינם - בקנייה עד 1000 שח מגיע בדואר רשום, בדר"כ 7-10 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים), מגיע לסניף הדואר הקרוב לכתובת המגורים שצויינה.

ב. משלוח vip משודרג - מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה לכל מקום בארץ בדר"כ עד 2-4 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים), בעלות סמלית של 40 ₪.

יש כתובות שנדרש עבורם עוד 1 - 2 ימי עסקים עבור משלוח vip - בדר"כ יישוב או מועצה איזורית רחוקה, ניתן ליצור קשר איתנו לפני הרכישה כדי לבדוק לגבי זמן הגעת המשלוח לכתובת הנדרשת.

ג. בכל קנייה מעל 1000 שח ינתן משלוח vip בחינם

 

* האם אפשר לעשות משלוח עם שליח ולשלם לשליח מזומן?

השאלה הכי נפוצה..

אין אופציה להוציא שליח ללא תשלום לפני | השליחים לא אוספים כסף אלא רק מוסרים את המוצר ללקוח, איתכם הסליחה.

 

* חיפשתי מוצר / מותג / דגם מסויים באתר ולא מצאתי, האם אפשר להזמין?

ניתן ליצור קשר בטלפון של החנות ולבדוק האם המוצר קיים במלאי ועדיין לא עודכן באתר או לחלופין האם ניתן יהיה לעשות הזמנה למוצר המבוקש.

 

* האם ניתן להחליף / להחזיר מוצר?

כן, ניתן להחליף או להחזיר מוצר

* ראה בקישורית: החלפות החזרות בתחתית האתר.

 

 * כל כמה זמן צריך להחליף סוללה במוצר?

תוקף וחיי סוללה משתנים ונעים בין שנתיים לארבע שנים בממוצע, תלוי גם בפונקציות המוצר וביישומים שלו.

ישנם מוצרים שחייבים גם אטימה בנוסף להחלפת סוללה.

חשוב להחליף סוללה אצל מומחים ובעלי ידע, נשמח תמיד לעזור ולעמוד לשרותכם בכל שאלה, תיקון, החלפת סוללה ו/או אטימה.

 

* מהם שעות פעילות החנות?

א - ה: 10:00 עד 19:00

שישי וערבי חג: 10:00 עד 15:00

שבתות, חגי ישראל וצום תשעה באב: סגור

ימי חול המועד (פסח / סוכות): סגור

* האתר פעיל גם שלא בשעות פעילות החנות

* הזמנות שיתקבלו באתר בשבתות וחגי ישראל יטופלו ביום שאחרי השבת ו/או החג

 

* מי יעזור לי אם יש לי בעיה?

צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם בשעות הפעילות

בטלפון: 050-558-5555

 

* האם המידע שלי בטוח עם MNM SHOP?

אנו משתמשים בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש היום בעולם לאבטחת מידע (תוכל לראות את גובה התקן העולמי בתקנון האתר), כדי להגן על המידע האישי שלך, שום פרט שמוזן אצלינו במערכת לא נשאר שמור במערכת אך ורק לצורך עיבוד ההזמנה בלבד,

MNM SHOP לעולם לא תמכור, תשכיר או תשתף את כתובת הדוא"ל שלך או מידע אישי אחר.

 

* האם יש אחריות על המוצרים ולכמה זמן?

כן, כל מוצר שנרכש באתר מגיע עם אחריות יצרן.

תקופת האחריות הניתנת על המוצרים: הינה למשך שנתיים אחריות יצרן - הניתנת ע"י MNM SHOP.

* שים לב: האחריות הניתנת על "שעוני אופנה" הינה למשך שנה אחת בלבד.

 

* מה קורה כאשר קרה נזק למוצר שלא במסגרת האחריות או לאחר תקופת האחריות?

MNM SHOP תעשה כל שלאל ידה על מנת לתת שירות תיקונים גם שלא במסגרת האחריות או שלא בתקופת האחריות כדי לעזור ללקוח בתיקון המוצר בעלות מינימלית / סמלית, הכל ביחס לנזק הנגרם למוצר.

 

* מה מכסה האחריות על המוצרים הניתנת ע"י MNM SHOP ומה האחריות לא מכסה?

ראה בהרחבה בקישורית אחריות בתחתית האתר!

 

MNM SHOP נותנת שנתיים אחריות יצרן ללקוחותיה על כל המוצרים הנמכרים באתר ובחנות (אלא אם צויין אחרת), המוצרים מכוסים ומוגנים באחריות מיום רכישת המוצר (אלא אם צויין אחרת) ע"י MNM SHOP.

MNM SHOP תיהיה אחראית לתקינותו של המוצר בשימוש רגיל לתקופה של שנתיים (אלא אם כן צויין אחרת) מיום הרכישה שלו,

לפיכך - נתקן ללא עלות כל קילקול במוצר שנובע מפגם בייצורו של המוצר, היא הנקראת - "אחריות יצרן",

אחריות זו מכסה אך ורק את החלקים החשובים ביותר של המוצר, והם: המנגנון וחלקים פנימיים של המוצר בלבד.

MNM SHOP תעשה את כל המאמצים לדאוג ולתת שירות טוב ואמין לכל לקוחותיה בארץ ובעולם במקרה של כל בעיה במוצר. (בהתאם לקביעת מדיניות האחריות הניתנת ע"י MNM SHOP).

MNM SHOP תיהיה בצד לקוחותיה כדי לתת שירות תיקונים ללא חיוב נוסף עד תום תקופת האחריות.

האחריות אינה כוללת ואינה מכסה:

א. כל קלקול הנגרם מכח עליון או משימוש בלתי נכון, או ממכה, תאונה, שבר, קרע, שריטות ושפשופים שקיבל המוצר, מפירוק ו/או טיפול ישירות על ידי מי שאינו מוסמך על ידינו.

ב. קלקול הנגרם מחדירת מים ו/או סבון למוצר שאינו עמיד נגד מים ו/או לחצי מים מוגזמים וכפי מגבלת התנגדות למים בכפוף להוראות היצרן הכתובות בגב המוצר ובהתאם ל"מדריך למשתמש" המצורף למוצר. 

ג. אובדן של אבני זירקון ו/או קריסטלים ו/או יהלומים המשובצים במוצר, בלוח הפנימי של המוצר, ברצועות המוצר.

ד.שבר ו/או שריטות ו/או קלקול ו/או נזק בקופסת המוצר ואריזתו, ברצועות, בצמידים, בכתר, בכפתורים, בסוגר הרצועה, במראה, בגוון, ברמת גימור (בלאי ו/או קילופים ו/או סדקים ו/או שפשופים ו/או שריטות), בזכוכית המוצר (קדמית ו/או אחורית) ובסוללות.

ה. אובדן של חלקים: חוליות, כתר, צמיד, רצועות, קפיצים, פינים, ברגים, מכסה אחורי, מוטות חיבור, לוח וכל הנלווה ללוח ולמוצר.

ו. נזק שנגרם למוצר בשל בלאי במוצר או ברצועות עקב עשיית שימוש בתנאים שאינם בהתאם להוראות היצרן המפורטות במדריך המצורף למוצר.

ז. האחריות לא תכובד אם אינה חתומה כראוי כולל מספר דגם של המוצר ותאריך הקניה.

חשוב להדגיש - שירות תיקונים אשר ינתנו או יבוצעו ע"י גורם אחר שאינו קשור ל MNM SHOP יבטל את סוגי האחריות ש MNM SHOP מעניקה ללקוחותיה, סוגי האחריות המפורטים לעיל תקפים רק לגבי תיקונים המבוצעים ע"י MNM SHOP בלבד!

 

חשוב לדעת - MNM SHOP תעשה כל שלאל ידה על מנת לתת שירות תיקונים גם שלא במסגרת האחריות או שלא בתקופת האחריות כדי לעזור ללקוחותיה בתיקון המוצר בעלות מינימלית, הכל ביחס לנזק הנגרם למוצר.

שירות לקוחות אצלינו הוא אבן יסוד, ותמיד יש על מי לסמוך בכל הנוגע לתיקון שעונים מכל הסוגים (בין אם נקנו מאצלנו בין אם לא, בין אם בתקופת האחריות בין אם לא) ברשותינו מעבדה מוסמכת לתיקונים מכל הסוגים ותמיד ניתן ליצור איתנו קשר ונשמח לתקן את השעון ולפתור כל בעיה שלא תצוץ.

MNM SHOP מספקת שירותי תיקונים מוזלים ומהירים לקהל לקוחותיה בארץ ובעולם.

 

* האם יש אחריות על התכשיטים הנמכרים באתר?

אין אחריות על תכשיטים כלל (אלא אם צויין אחרת), לכן על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן חדשים ונוצצים, יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה ופעילות גופנית. כמו כן עדיף להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה שכן לחות מתמשכת עלולה להזיק להם.

 

 

מקווים שענינו על כל שאלותיכם, לפרטים ולשאלות נוספות ניתן להתקשר אלינו לטלפון של החנות בשעות הפעילות 050-558-5555

צוות MNM SHOP מאחלים לכם חווית קנייה מהנה..                                   

                                תתחדשו!!