MNM SHOP - שעונים & תכשיטים

שאלות נפוצות

»
שאלות נפוצות

* האם המוצרים הנמכרים באתר MNM SHOP הם מקוריים וחדשים?

MNM SHOP מציעה ללקוחותיה מותגים איכותיים הנמכרים בארץ וברחבי העולם, אנו מתחייבים כי כל המוצרים הנמכרים באתרנו עומדים בתקני איכות וסטנדרטים גבוהים.

כל מוצר שאנחנו מוכרים באתר הינו מקורי 100% וחדש בניילון עם מדבקות, תווית היצרן, ולא נעשה בו שימוש מעולם.

 

* איך יכול להיות שהמחירים שלנו כל-כך זולים?

ראה בהרחבה בקישורית אודות

 

* האם יש משלוחים?

כן, יש משלוחים לכל הארץ וגם לחו"ל.

ראה בהמשך פירוט נרחב לאופציות המשלוחים.

 

* מה אני מקבל ביחד עם המוצר?

המוצר נשלח ארוז בתוך הקופסא המקורית עם ספר ההדרכה של היצרן ושקית המותג, בצירוף תעודת אחריות וחשבונית.

 

* האם אני יכול לסמוך על MNM SHOP?

בהחלט כן, אנחנו לא רק אתר מכירות אינטרנטי, יש לנו חנות פיסית שנמצאת בלב תל אביב ברחוב אצ"ל 25, ניתן להגיע בשעות הפעילות ולהתרשם.

מלבד זה ניתן לבדוק את המוניטין שלנו ע"י המלצות, תגובות חיוביות גם בדף הפייסבוק העיסקי או בעמוד האינסטגרם של החנות, בקרוב גם בזאפ השוואת מחירים.

לפני הקנייה אתה בוחר את שיטת התשלום הנוחה לך מבין האפשרויות הניתנות באתר או ע"י איסוף עצמי ורכישה ישירה מהחנות.

על מנת שתיהיה בטוח שעשית את הקניה המשתלמת לך ניתנת האופציה להחזיר את המוצר אם אתה לא מרוצה (ראה מדיניות החזרת מוצרים).

 

* איזה אמצעי תשלום זמינים?

א. Paypal

ב. אנחנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי:

ישראכרד | ויזה | מסטרכארד | דיינרס | אמריקן -אקספרס.

* ניתן לפרוס לעד 12 תשלומים שווים ללא ריבית.

ג. מזומן בזמן דרך בנק הדואר - עם נציג שירות בטלפון

ד. שיקים - בכפוף לאישור חברת ERN

ה. מזומן - הגעה עצמית לחנות.

ו. העברה בנקאית - עם נציג שירות בטלפון.

 

* לאחר ששילמתי מתי המוצר יגיע אלי?

אנחנו משתדלים לספק כל הזמנה בהקדם האפשרי, מרגע קבלת התשלום המוצר נארז, ועובר לחלוקה ע"י שליח בבוקר יום העסקים הבא, המוצר יוצא לחלוקה לפי האיזור ולפי השעה שנקבעה מראש בתיאום עם הלקוח.

 

* מהם האופציות לשילוח?

כל המוצרים הנמכרים באתר עד סכום של 1000 שח ישלחו ללקוח לפי בחירתו ע"י משלוח חינם בדואר רשום או איסוף עצמי מהחנות.

ניתן לשדרג למשלוח vip (ראה סעיף ב') בעלות סמלית של 40 שח

א. משלוח חינם - בקנייה עד 1000 שח מגיע בדואר רשום, בדר"כ 7-10 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים), מגיע לסניף הדואר הקרוב לכתובת המגורים שצויינה.

ב. משלוח vip משודרג - מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה לכל מקום בארץ בדר"כ עד 2-4 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים), בעלות סמלית של 40 ₪.

יש כתובות שנדרש עבורם עוד 1 - 2 ימי עסקים עבור משלוח vip - בדר"כ יישוב או מועצה איזורית רחוקה, ניתן ליצור קשר איתנו לפני הרכישה כדי לבדוק לגבי זמן הגעת המשלוח לכתובת הנדרשת.

ג. בכל קנייה מעל 1000 שח ינתן משלוח vip בחינם

 

* האם אפשר לעשות משלוח עם שליח ולשלם לשליח מזומן?

השאלה הכי נפוצה..

אין אופציה להוציא שליח ללא תשלום לפני | השליחים לא אוספים כסף אלא רק מוסרים את המוצר ללקוח, איתכם הסליחה.

 

* חיפשתי מוצר / מותג / דגם מסויים באתר ולא מצאתי, האם אפשר להזמין?

ניתן ליצור קשר בטלפון של החנות ולבדוק האם המוצר קיים במלאי ועדיין לא עודכן באתר או לחלופין האם ניתן יהיה לעשות הזמנה למוצר המבוקש.

 

* האם ניתן להחליף / להחזיר מוצר?

כן, ניתן להחליף או להחזיר מוצר

* ראה בקישורית: החלפות החזרות בתחתית האתר.

 

* מהם שעות פעילות החנות?

א - ה: 10:00 עד 19:00

שישי וערבי חג: 10:00 עד 15:00

שבתות, חגי ישראל וצום תשעה באב: סגור

ימי חול המועד (פסח / סוכות): סגור

* האתר פעיל גם שלא בשעות פעילות החנות

* הזמנות שיתקבלו באתר בשבתות וחגי ישראל יטופלו ביום שאחרי השבת ו/או החג

 

* מי יעזור לי אם יש לי בעיה?

צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם בשעות הפעילות

בטלפון: 050-558-5555

 

* האם המידע שלי בטוח עם MNM SHOP?

אנו משתמשים בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש היום בעולם לאבטחת מידע (תוכל לראות את גובה התקן העולמי בתקנון האתר), כדי להגן על המידע האישי שלך, שום פרט שמוזן אצלינו במערכת לא נשאר שמור במערכת אך ורק לצורך עיבוד ההזמנה בלבד,

MNM SHOP לעולם לא תמכור, תשכיר או תשתף את כתובת הדוא"ל שלך או מידע אישי אחר.

 

* האם יש אחריות על המוצרים ולכמה זמן?

כן, כל מוצר שנרכש באתר מגיע עם אחריות יצרן.

תקופת האחריות הניתנת על המוצרים: הינה למשך שנתיים אחריות יצרן - הניתנת ע"י MNM SHOP.

* שים לב: האחריות הניתנת על "שעוני אופנה" הינה למשך שנה אחת בלבד.

 

* מה קורה כאשר קרה נזק למוצר שלא במסגרת האחריות או לאחר תקופת האחריות?

MNM SHOP תעשה כל שלאל ידה על מנת לתת שירות תיקונים גם שלא במסגרת האחריות או שלא בתקופת האחריות כדי לעזור ללקוח בתיקון המוצר בעלות מינימלית / סמלית, הכל ביחס לנזק הנגרם למוצר.

 

* מה מכסה האחריות על המוצרים הניתנת ע"י MNM SHOP ומה האחריות לא מכסה?

MNM SHOP תיהיה אחראית לתקינותו של המוצר בשימוש רגיל לתקופה של שנתיים (אלא אם כן צויין אחרת) מיום הרכישה שלו, לפיכך - נתקן ללא עלות כל קילקול במוצר שנובע מפגם בייצורו של המוצר, היא הנקראת - "אחריות יצרן",

אחריות זו מכסה את החלקים החשובים ביותר של המוצר, והם: המנגנון וחלקים פנימיים של המוצר.

האחריות אינה כוללת ואינה מכסה:

א. כל קלקול הנגרם מכח עליון או משימוש בלתי נכון, או ממכה, תאונה, שבר שקיבל המוצר, מפירוק ו/או טיפול ישירות על ידי מי שאינו מוסמך על ידינו.

ב. קלקול הנגרם מחדירת מים למוצר שאינו עמיד נגד מים ו/או לחצי מים מוגזמים וכפי מגבלת התנגדות למים בכפוף להוראות היצרן הכתובות בגב המוצר.

ג. אובדן של אבנים ו/או קלקול בקופסת המוצר ואריזתו, ברצועות, בצמידים, בכתר, במראה, בגוון, בזכוכית השעון ובסוללות.

ד.נזק שנגרם למוצר בשל בלאי עקב עשיית שימוש בתנאים שאינם בהתאם להוראות היצרן המפורטות במדריך המצורף למוצר.

ה. האחריות לא תכובד אם אינה חתומה כראוי כולל מספר דגם של המוצר ותאריך הקניה.

חשוב להדגיש - שירות תיקונים אשר ינתנו או יבוצעו ע"י גורם אחר שאינו קשור ל MNM SHOP יבטל את סוגי האחריות ש MNM SHOP מעניקה ללקוחותיה, סוגי האחריות המפורטים לעיל תקפים רק לגבי תיקונים המבוצעים ע"י MNM SHOP בלבד!

מקווים שענינו על כל שאלותיכם, לפרטים ולשאלות נוספות ניתן להתקשר אלינו לטלפון של החנות בשעות הפעילות 050-558-5555

צוות MNM SHOP מאחלים לכם חווית קנייה מהנה..                                   

                                תתחדשו!!