שליח עד הבית ללא עלות בכל רכישה מעל 350 שח!
כרטיס מתנה

שאלות נפוצות

  1. דף הבית
  2. שאלות נפוצות
שאלות נפוצות תמונה 1
שאלות נפוצות תמונה 2

האם המוצרים הנמכרים באתר MNM SHOP הם מקוריים וחדשים?

MNM SHOP מציעה ללקוחותיה מותגים איכותיים הנמכרים בארץ וברחבי העולם, אנו מתחייבים כי כל המוצרים הנמכרים באתרנו עומדים בתקני איכות וסטנדרטים גבוהים.

כל מוצר שאנחנו מוכרים באתר הינו מקורי 100% וחדש בניילון עם מדבקות, תווית היצרן, ולא נעשה בו שימוש מעולם.

 

איך יכול להיות שהמחירים שלנו כל-כך זולים?

ראה/י בהרחבה בקישורית אודות

 

האם יש משלוחים?

כן, יש משלוחים לכל הארץ וגם לחו"ל.

ראה/י בהמשך פירוט נרחב לאופציות המשלוחים.

 

מה אני מקבל/ת ביחד עם המוצר?

המוצר נשלח ארוז בתוך הקופסא המקורית (אלא אם כן צויין אחרת בהערות שבתחתית עמוד המוצר) עם ספר ההדרכה של היצרן ושקית המותג (באופן שיש במלאי), בצירוף תעודת אחריות וחשבונית.

 

האם אני יכול/ה לסמוך על MNM SHOP?

בהחלט כן, אנחנו לא רק אתר מכירות אינטרנטי, יש לנו חנות פיסית שנמצאת בלב תל אביב ברחוב אצ"ל 25, ניתן להגיע בשעות הפעילות ולהתרשם.

מלבד זה ניתן לבדוק את המוניטין שלנו ע"י המלצות, תגובות חיוביות וכדומה, בדף הפייסבוק העיסקי או בעמוד האינסטגרם של החנות, בגוגל וגם באתר זאפ השוואת מחירים.

לפני הקנייה את/ה בוחר/ת את שיטת התשלום הנוחה לך מבין האפשרויות הניתנות באתר או ע"י איסוף עצמי ורכישה ישירה מהחנות.

על מנת שתהי/ה בטוח/ה שעשית את הקניה המשתלמת לך ניתנת האופציה להחזיר את המוצר אם את/ה לא מרוצה (ראה/י מדיניות החזרת מוצרים).

 

איך אני מבצע/ת הזמנה דרך האתר?

 

 ההזמנה דרך האתר קלה, נוחה לשימוש ומאובטחת

 

כל שעליכם לעשות הוא לבחור פריט שאהבתם וללחוץ על "הוסף לעגלה"

מיד יפתח לכם דף חדש ובו המוצר/ים שאתם מעוניינים לרכוש

בדף זה יופיע המחיר כולל משלוח חינם בדואר רשום

( תינתן האפשרות לשדרג למשלוח VIP וכן אופציה להוסיף יותר ממוצר אחד לבחירתכם באותו עמוד)

בתחתית העמוד תתבקשו למלא פרטים אישיים כולל כתובת מאומתת למשלוח ולבחור את אפשרות התשלום הנוחה לכם,

לאחר מילוי כל הפרטים תקבלו מייל על אישור ההזמנה, אישור התשלום ומספר הזמנה.

לנוחיותכם ניתן לקבל עזרה או לבצע הזמנה טלפונית בטל' של החנות 050-5585555

 

איזה אמצעי תשלום זמינים?

א. Paypal

ב. אנחנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי:

ישראכרד | ויזה | מסטרכארד | דיינרס | אמריקן -אקספרס.

* ניתן לפרוס לעד 12 תשלומים שווים ללא ריבית.

ג. מזומן בזמן דרך בנק הדואר - עם נציג שירות בטלפון

ד. שיקים - בכפוף לאישור חברת ERN

ה. מזומן - הגעה עצמית לחנות.

ו. העברה בנקאית - עם נציג שירות בטלפון.

ז. ביט - bit.

ח. אפל פיי.

ט. גוגל פיי.

 

לאחר ששילמתי מתי המוצר יגיע אלי?

אנחנו משתדלים לספק כל הזמנה בהקדם האפשרי, מרגע קבלת התשלום המוצר נארז, ועובר לחלוקה ע"י שליח בבוקר יום העסקים הבא, המוצר יוצא לחלוקה לפי האיזור ולפי השעה שנקבעה מראש בתיאום עם הלקוח.

 

מהם האופציות לשילוח?

 

* בימים אלה יש במצע מיוחד באתר, משלוח vip מהיר עם שליח עד הבית 2-4 ימי עסקים, בכל קנייה מעל 350 שח!!

 ולכן האופציות לקמן לא רלוונטיות בימים אלה 

ניתן לשדרג למשלוח vip מהיר במיוחד בעלות סמלית של 35 שח

משלוח vip משודרג - מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה לכל מקום בארץ בדר"כ עד 1-2 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים), בעלות סמלית של 35 ₪.

יש כתובות שנדרש עבורם עוד 1 - 2 ימי עסקים עבור משלוח vip - בדר"כ יישוב או מועצה איזורית רחוקה, ניתן ליצור קשר איתנו לפני הרכישה כדי לבדוק לגבי זמן הגעת המשלוח לכתובת הנדרשת.

 

האם אפשר לעשות משלוח עם שליח ולשלם לשליח מזומן?

השאלה הכי נפוצה..

לצערנו, אין אופציה להוציא שליח ללא תשלום לפני | השליחים לא אוספים כסף אלא רק מוסרים את המוצר ללקוח, איתכם הסליחה.

 

חיפשתי מוצר / מותג / דגם מסויים באתר ולא מצאתי, האם אפשר להזמין?

ניתן ליצור קשר בטלפון של החנות ולבדוק האם המוצר קיים במלאי ועדיין לא עודכן באתר או לחלופין האם ניתן יהיה לעשות הזמנה למוצר המבוקש.

 

האם ניתן להחליף / להחזיר מוצר?

כן, ניתן להחליף או להחזיר מוצר

* ראה בקישורית: החלפות החזרות בתחתית האתר.

 

כל כמה זמן צריך להחליף סוללה במוצר?

תוקף וחיי סוללה משתנים ונעים בין שנה לארבע שנים בממוצע, הדבר תלוי ומשתנה מכמה פרמטרים שונים, כמה דוגמאות לשינוי אורך חיי הסוללה:

1. סוג הסוללה

2. החברה/מותג הסוללה (ובכלל זה ארץ הייצור שלה)

3. הדבר תלוי גם בפונקציות המוצר וביישומים שלו.

האם יש דבר כזה סוללה תקולה במוצר חדש, ואם כן מה ניתן לעשות?

התשובה היא כן, יש מושג של סוללה תקולה גם בשעונים חדשים, אע"פ שהדבר הוא די נדיר ולא שכיח, ולכן במקרה שכזה, ניתן ליצור קשר עם החנות, ונציגנו ישמחו לתת שירות מהיר, כולל משלוח הלוך וחזור לבית הלקוח על חשבוננו!

חשוב לציין: ישנם מוצרים שחייבים גם אטימה בנוסף להחלפת סוללה.

חשוב להחליף סוללה אצל מומחים ובעלי ידע, נשמח תמיד לעזור ולעמוד לשרותכם בכל שאלה, תיקון, החלפת סוללה ו/או אטימה.

 

מהם שעות פעילות החנות?

* בימים אלה אנחנו נאלצים (לצערנו) לעבוד במתכונת מצומצמת יותר, שעות הפעילות העדכניות נכון להיום, מופיעות בלשונית "צור קשר".

א - ה: 10:00 עד 19:00

שישי וערבי חג: סגור

שבתות, חגי ישראל וצום תשעה באב: סגור

ימי חול המועד (פסח / סוכות): סגור

* האתר פעיל גם שלא בשעות פעילות החנות

* הזמנות שיתקבלו באתר בימים ו/או בשעות שאינם זמני שעות הפעילות של החנות וכנ"ל, יטופלו מיד עם חזרת שעות פעילות החנות.

 

מי יעזור לי אם יש לי בעיה?

צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם בשעות הפעילות

בטלפון: 050-558-5555

או לחלופין בימי חול שלא בשעות פעילות החנות, ע"י פניה אלינו בעמודת "צור קשר" בתחתית האתר

 

האם המידע שלי בטוח עם MNM SHOP?

אנו משתמשים בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש היום בעולם לאבטחת מידע (תוכל לראות את גובה התקן העולמי בתקנון האתר), כדי להגן על המידע האישי שלך, שום פרט שמוזן אצלינו במערכת לא נשאר שמור במערכת אך ורק לצורך עיבוד ההזמנה בלבד,

MNM SHOP לעולם לא תמכור, תשכיר או תשתף את כתובת הדוא"ל שלך או מידע אישי אחר.

 

האם יש אחריות על המוצרים ולכמה זמן?

כן, כל מוצר שנרכש באתר מגיע עם אחריות יצרן.

חשוב לעיין היטב בקישורית "אחריות" הניתנת ע"י MNM SHOP

תקופת האחריות הניתנת על המוצרים: הינה למשך שנתיים (אלא אם כן צויין אחרת בעמוד המוצר) אחריות יצרן - הניתנת ע"י MNM SHOP.

* שים לב: האחריות הניתנת על "שעוני אופנה" הינה למשך שנה אחת בלבד.

 

מה קורה כאשר קרה נזק למוצר שלא במסגרת האחריות או לאחר תקופת האחריות?

MNM SHOP תעשה כל שלאל ידה על מנת לתת שירות תיקונים גם שלא במסגרת האחריות או שלא בתקופת האחריות כדי לעזור ללקוח בתיקון המוצר בעלות מינימלית / סמלית, הכל ביחס לנזק הנגרם למוצר.

 

מה מכסה האחריות על המוצרים הניתנת ע"י MNM SHOP ומה האחריות לא מכסה?

ראה בהרחבה בקישורית "אחריות" בתחתית האתר!

 

MNM SHOP נותנת שנתיים אחריות יצרן ללקוחותיה על כל המוצרים הנמכרים באתר ובחנות (אלא אם צויין אחרת), המוצרים מכוסים ומוגנים באחריות מיום רכישת המוצר (אלא אם צויין אחרת) ע"י MNM SHOP.

MNM SHOP תיהיה אחראית לתקינותו של המוצר בשימוש רגיל לתקופה של שנתיים (אלא אם כן צויין אחרת) מיום הרכישה שלו,

לפיכך - נתקן ללא עלות כל קילקול במוצר שנובע מפגם בייצורו של המוצר, היא הנקראת - "אחריות יצרן",

אחריות זו מכסה אך ורק את החלקים החשובים ביותר של המוצר, והם: המנגנון וחלקים פנימיים של המוצר בלבד.

MNM SHOP תעשה את כל המאמצים לדאוג ולתת שירות טוב ואמין לכל לקוחותיה בארץ ובעולם במקרה של כל בעיה במוצר. (בהתאם לקביעת מדיניות האחריות הניתנת ע"י MNM SHOP).

MNM SHOP תיהיה בצד לקוחותיה כדי לתת שירות תיקונים (הכלול במסגרת האחריות בלבד) ללא חיוב נוסף עד תום תקופת האחריות.

* כל תיקון שיעשה ע"י MNM SHOP שלא במסגרת האחריות יהיה נתון לשיקול דעתה הבלעדית של MNM SHOP ובשיתוף והסכמת הלקוח לביצוע עבודת התיקון הנדרש עבור המוצר.

האחריות אינה כוללת ואינה מכסה:

א. כל קלקול הנגרם מכח עליון או משימוש בלתי נכון, או ממכה, תאונה, שבר, קרע, שריטות ושפשופים שקיבל המוצר, מפירוק ו/או טיפול ישירות על ידי מי שאינו מוסמך על ידינו.

ב. קלקול הנגרם מחדירת מים ו/או סבון למוצר שאינו עמיד נגד מים ו/או לחצי מים מוגזמים וכפי מגבלת התנגדות למים בכפוף להוראות היצרן הכתובות בגב המוצר ובהתאם ל"מדריך למשתמש" המצורף למוצר. 

ג. אובדן של אבני זירקון ו/או קריסטלים ו/או יהלומים המשובצים במוצר, בלוח הפנימי של המוצר, ברצועות המוצר.

ד.שבר ו/או שריטות ו/או קלקול ו/או נזק בקופסת המוצר ואריזתו, ברצועות, בצמידים, בכתר, בכפתורים, בסוגר הרצועה, במראה, בגוון, ברמת גימור (בלאי ו/או קילופים ו/או סדקים ו/או שפשופים ו/או שריטות), בזכוכית המוצר (קדמית ו/או אחורית) ובסוללות.

ה. אובדן של חלקים: חוליות, כתר, צמיד, רצועות, קפיצים, פינים, ברגים, מכסה אחורי, מוטות חיבור, לוח וכל הנלווה ללוח ולמוצר.

ו. נזק שנגרם למוצר בשל בלאי במוצר או ברצועות עקב עשיית שימוש בתנאים שאינם בהתאם להוראות היצרן המפורטות במדריך המצורף למוצר.

ז. האחריות לא תכובד אם אינה חתומה כראוי כולל מספר דגם של המוצר ותאריך הקניה.

ח. מוצרים העשויים מחומר קרמיקה הינם עדינים יותר ממוצרים אחריות העשויים ממתכת למשל ולכן צריך שמירה יתרה על מוצרים אלו, כמו שצויין לעיל אין אחריות על שבר כלל!

לכן שבר שנגרם במוצרי קרמיקה לא ניתן לתיקון ויש צורך בהזמנת חלקים חדשים למוצר, כמובן שהכל ביחס לנזק הנגרם למוצר

MNM SHOP לא תיהיה אחראית לכל נזק / שבר / מכה / שריטה / חבלה שנגרם/ת למוצר ע"י הלקוח כלל!

השימוש במוצרים הוא על אחריות הלקוח בלבד!

1. הזמנת חלקים חדשים למוצר כרוכה בתשלום.

2. כאשר החלקים במלאי יהיה ניתן לספק אותם במיידית ללקוח.

3. כאשר החלקים אינם נמצאים זמינים במלאי, יהיה צורך בהמתנה להזמנת חלקים חדשים, זמן המתנה של עד חודש ימים.

4. מחיר החלקים יהיו כוללים את העבודה של החלפת החלקים הישנים / שבורים במוצר בחלקים החדשים שהוזמנו, העבודה והזמנת החלקים יבוצעו ע"י MNM SHOP

 

חשוב לציין - כל מוצר הנמכר באתר או בחנות MNM SHOP (שעונים ו/או תכשיטים) שאינם עשויים מזהב אמיתי 14k ומעלה, לא ניתנת אחריות על המוצר ו/או ציבעו של המוצר כלל!!

כל מוצר (שעון ו/או תכשיט) שאינו עשוי מזהב אמיתי אלא מחומרים אחרים כגון: ציפוי זהב לבן / צהוב / ורוד / אדום או ציפוי מושחר / שחור או ציפוי pvd או ציפויים כאלה ואחרים ו/או חומרים אחרים שאינם זהב אמיתי סופם שיאבדו את ציבעם עקב שימוש.

אין קשר בין אם אבד ציבעו של המוצר למקוריותו של המוצר! כיוון שהמוצרים אינם עשויים מזהב אמיתי.

אמנם המוצרים של חברות המותגים השונות עשויים מחומרים איכותיים השומרים על טיבו ואיכותו של המוצר לאורך זמן ע"י שימוש נכון לפי הוראות היצרן.

איבוד הצבע של המוצר יכול להיגרם מהרבה סיבות, כגון: מים / סבון / חומרי ניקוי / קרמים / בשמים / זיעה / לחות / אבק / לכלוך / טמפרטורות משתנות חום / קור / שריטות / שפשופים / מכות ועוד.

אחריות על ציבעו של המוצר קיימת רק במוצרים שעשויים זהב אמיתי 14k ומעלה.

תקופת האחריות על מוצרים שעשויים זהב אמיתי 14k ומעלה הינה לכל החיים!! (על צבע בלבד!) ע"י MNM SHOP.

 

חשוב להדגיש - שירות תיקונים אשר ינתנו או יבוצעו ע"י גורם אחר שאינו קשור ל MNM SHOP יבטל את סוגי האחריות ש MNM SHOP מעניקה ללקוחותיה, סוגי האחריות המפורטים לעיל תקפים רק לגבי תיקונים המבוצעים ע"י MNM SHOP בלבד!

 

חשוב לדעת - MNM SHOP תעשה כל שלאל ידה על מנת לתת שירות תיקונים גם שלא במסגרת האחריות או שלא בתקופת האחריות כדי לעזור ללקוחותיה בתיקון המוצר בעלות מינימלית, הכל ביחס לנזק הנגרם למוצר.

שירות לקוחות אצלינו הוא אבן יסוד, ותמיד יש על מי לסמוך בכל הנוגע לתיקון שעונים מכל הסוגים (בין אם נקנו מאצלנו בין אם לא, בין אם בתקופת האחריות בין אם לא) ברשותינו מעבדה מוסמכת לתיקונים מכל הסוגים ותמיד ניתן ליצור איתנו קשר ונשמח לתקן את השעון ולפתור כל בעיה שלא תצוץ.

MNM SHOP מספקת שירותי תיקונים מוזלים ומהירים לקהל לקוחותיה בארץ ובעולם.

 

האם יש אחריות על התכשיטים הנמכרים באתר?

אין אחריות על תכשיטים כלל (אלא אם צויין אחרת), לכן על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן חדשים ונוצצים, יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה ופעילות גופנית. כמו כן עדיף להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה שכן לחות מתמשכת עלולה להזיק להם.

 

 

מקווים שענינו על כל שאלותיכם, לפרטים ולשאלות נוספות ניתן להתקשר אלינו לטלפון של החנות בשעות הפעילות 050-558-5555

צוות MNM SHOP מאחלים לכם חווית קנייה מהנה..                                   

                                תתחדשו!!